fbpx Skip to content

Driftstatus

Här finner du information om eventuella driftstörningar i Oxceed. 

Inga identifierade driftstörningar

Oxceed har för närvarande inga drifsstörningar. Om du upplever ett problem eller om du har en fråga, kontakta vår support på support@oxceed.se så återkopplar vi snarast. 

 

Instruktioner för hård inläsning i din webbläsare

I samband med vissa uppdateringar kan du som är användare i Oxceed uppleva att du ser en helt tom sida i din webbläsare när du försöker logga in. För att lösa detta behöver du göra en så kallad ”hård inläsning”. Nedan finner du instruktioner för de vanligaste webbläsarna. 

Google Chrome / Microsoft Edge / Chromium-baserade webbläsare:

  1. Klicka på de tre prickarna längst upp till höger i webbläsaren.
  2. Välj Fler verktyg > Verktyg för utvecklare.
  3. Klicka och håll ned Uppdatera-knappen (Refresh-ikonen bredvid adressfältet).
  4. Välj Töm cacheminne och gör en hård inläsning.

Safari (macOS):

  1. Klicka på Safari i menyraden högst upp på skärmen.
  2. Välj Inställningar > Avancerat.
  3. Aktivera Visa Utvecklarmenyn i menyraden.
  4. Gå till Utvecklare > Töm cache och uppdatera sedan sidan genom att klicka på uppdateringsikonen.

Mozilla Firefox:

  1. Klicka på menyikonen (tre streck) längst upp till höger.
  2. Gå till Inställningar > Sekretess och säkerhet.
  3. Under avsnittet Cachelagrade webbinnehåll, klicka på Rensa nu.
  4. Uppdatera sidan genom att klicka på uppdateringsikonen bredvid adressfältet.

Generellt tips:

Om du inte hittar de exakta menyerna kan du söka efter ”Cache” eller ”Rensa webbinformation” i din webbläsares inställningar.

Webinar: Tre smarta sätt att hitta kostnadsbesparingar

Torsdag 30 mars kl. 08.30 | Ca. 25 minuter | Kostnadsfritt

Vill du få konkreta tips på hur ni kan få bättre kontroll över företagets kostnader? Delta i vårt webbinarium för att ta del av värdefulla insikter.